Для кого призначена ручка для 3D-друку?
Крім того, як вони працюють, ручку для 3D-друку також може розрізнити цільової користувач, будь то дитина, любитель або професіонал. До Ваших послуг 3d друк за самою вигідною та не дорогою ціною, без накруток та переплат.
Діти
Для дітей рекомендується використовувати 3D-ручку, яка не виділяє надмірного тепла, що робить її більш безпечною у використанні. Тому холодні ручки підходять для дітей, однак гарячі ручки теж підходять, якщо вони використовуються під наглядом дорослих. Існують і «теплі» ручки. По суті, це гарячі ручки, в яких використовується спеціальний пластик, плавиться при більш низькій температурі.
любителі
Хороша 3D-ручка для любителів - це щось з високою функціональністю і пристойною ціною. Типові функції включають підтримку декількох матеріалів, мінімальні коливання температури і налаштування швидкості. Такі ручки можуть також включати кнопки як для видавлювання, так і для розвантаження.
професіоналів
3D ручки для професіоналів - найскладніші. Зазвичай вони пропонують високу точність, а також безліч параметрів налаштувань.
Ручки для 3D-друку можна використовувати в декількох різних додатках:
Ремонт 3D-друку: в поєднанні з 3D-принтером 3D-ручки ідеально підходять для невеликої пост-обробки і ремонту 3D-об'єкта. Вони особливо корисні в важкодоступних місцях. Це, швидше за все, буде дуже корисним любителям і професіоналам.
Художні і декоративні роботи: 3D ручки зручні в ремеслах, скульптурі та образотворчому мистецтві. Особливо слід відзначити розробку рельєфних декоративних елементів. Природно, що взяти участь у подібних заходах може будь-хто в будь-якому віці.
3D-дизайн та прототипування. За допомогою 3D-ручки можна значно спростити розробку продуктів в таких областях, як ювелірні вироби, мода і автомобілебудування. Здатність миттєво втілювати в життя основні 3D-форми надзвичайно корисна для мозкового штурму і концептуалізації, підходячи як для любителів, так і для професіоналів.
Освіта: 3D-ручка - надзвичайно корисний інструмент навчання, особливо в таких областях, як математика (для малювання геометричних фігур), архітектура (для моделювання) і наука (для візуалізації фізичних моделей, таких як атоми і органи).